RESTRUCT  Top Stories!

Δεκ 2020: Ανακαίνιση καταστήματος Sugarfree στη Γλυφάδα

Νοέ 2020: Εργασίες συντήρησης σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη

Οκτ 2020: Ανακαίνιση γραφείου - Διαμόρφωση Ιατρείου στη Θεσ/νίκη

Αυγ 2020: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Εξωτερική θερμομόνωση όψεων διαμερίσματος

Οκτ 2019: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Στεγάνωση & θερμομόνωση δώματος διαμερίσματος

Οκτ 2018: Ολοκλήρωση κατασκευής ανοικτού στίβου με συνθετικό τάπητα (ταρτάν) στο Δημοτ. Στάδιο Σέρβιων

Μαϊ 2018: Διαμόρφωση καταστήματος Sugarfree στο αερ/μιο Μακεδονία SKG

Μαρ 2018: Διαμόρφωση καταστ/τος Sugarfree στο Εμπ. κέντρο MegaOutlet

 Φεβ 2017: Ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον Ι"

Νοε 2016: Αποκατάσταση όψεων & στεγάνωση σε πολ/κία στην Καλαμαριά

Ιουλ 2016: Παγκάκι Σημύδας 2016

Ιουν 2016: Διαμόρφωση Φροντιστηρίου Μ.Ε. ΚΥΚΛΟΣ στη Κ. Τούμπα

Απρ 2016: Αποκατάσταση και βαφή βαγονιού & ράμπας πρόσβασης

Ιαν 2016: Αποκατάσταση μόνωσης & εξωτερικών όψεων Κτιρ. Ηλεκτρονικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Νοε 2015: Αποκατάσταση στατικότητας πλάκας ακαλύπτου

Μάϊ 2015: Ενεργειακή αναβάθμιση με το Ε.Κ.Ο. στα Πεύκα

Ιουλ 2014: Το spot της Restruct στα μεγάλα κανάλια! (OTE sponsored)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιουν 2014: Επίβλεψη (ακόμα πιο) Νέου καταστήματος Η&Μ στο Med. Cosmos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απρ 2014: Επίβλεψη Νέου καταστ/τος Η&Μ Τσιμισκή & Κομνηνών στη Θεσσαλονίκη!

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ: Όλες οι τελευταίες εξελίξεις!!!

Καταχώρηση 2015/02/20

Μετά το πρόσφατο "πάγωμα" του προγράμματος για νέες αιτήσεις, με μια νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (HELPDESK) ενισχύεται το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον", δημιουργώντας προσδοκίες για την άμεση επανεκκίνησή του.

Οικιακή ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον"Οικιακή ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον"

 

Κατά το τελευταίο 15-ήμερο του 2014, το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας & Ανάπτυξης Α.Ε. (Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε.), ταμείο που διαχειρίζεται το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον", ανακοίνωσε στις τράπεζες ότι διακόπτεται η υποδοχή νέων αιτήσεων από ιδιώτες, "παγώνοντας" στην ουσία την εκτέλεση του προγράμματος. Παράλληλα, διευκρίνισε ότι:

- Θα προκηρυχθεί άμεσα νέο πρόγραμμα, σαν συνέχεια του "Εξοικονόμηση κατ Οίκον", με ελάχιστες τροποποιήσεις.

- Όλες οι εν εξελίξει αιτήσεις, σε οποιοδήποτε στάδιο και αν βρίσκονται (προέγκριση δανείου, τραπεζικό έλεγχο αίτησης, αίτηση για έλεγχο από Ε.Τ.Ε.ΑΝ.) συνεχίζουν κανονικά να εξελίσσονται.

Μια πολύ πρόσφατη εξέλιξη είναι η προκήρυξη διαγωνισμού για τη δημιουργία υπηρεσιών HELPDESK, δηλαδή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για τους ενδιαφερόμενους του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον" (εταιρίες, μηχανικούς, ιδιώτες). Αυτό δείχνει ότι το πρόγραμμα θα επανεκκινηθεί άμεσα με την προσθήκη αυτής της υπηρεσίας.

Συνοπτικά το έργο συνίσταται στην, εκ μέρους του υποψήφιου Αναδόχου, ανάληψη όλων των απαιτούμενων ενεργειών και παροχή υπηρεσιών ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχής διαχείριση των εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων αναφορικά με το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση Κατ' Οίκον", και η παροχή στην Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε. ενημερωτικών στατιστικών αναφορών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η ανάδοχος εταιρεία οφείλει να παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη εισερχόμενων κλήσεων HELPDESK εντός 10 εργάσιμων ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.

 

"Εξοικονόμηση κατ' Οίκον" με τη RESTRUCT"Εξοικονόμηση κατ' Οίκον" με τη RESTRUCT