Μετά το πρόσφατο "πάγωμα" του προγράμματος για νέες αιτήσεις, με μια νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (HELPDESK) ενισχύεται το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον", δημιουργώντας προσδοκίες για την άμεση επανεκκίνησή του.
Κατά το τελευταίο 15-ήμερο του 2014, το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας & Ανάπτυξης Α.Ε. (Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε.), ταμείο που διαχειρίζεται το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον", ανακοίνωσε στις τράπεζες ότι διακόπτεται η υποδοχή νέων αιτήσεων από ιδιώτες, "παγώνοντας" στην ουσία την εκτέλεση του προγράμματος. Παράλληλα, διευκρίνισε ότι:
- Θα προκηρυχθεί άμεσα νέο πρόγραμμα, σαν συνέχεια του "Εξοικονόμηση κατ Οίκον", με ελάχιστες τροποποιήσεις.
- Όλες οι εν εξελίξει αιτήσεις, σε οποιοδήποτε στάδιο και αν βρίσκονται (προέγκριση δανείου, τραπεζικό έλεγχο αίτησης, αίτηση για έλεγχο από Ε.Τ.Ε.ΑΝ.) συνεχίζουν κανονικά να εξελίσσονται.
Μια πολύ πρόσφατη εξέλιξη είναι η προκήρυξη διαγωνισμού για τη δημιουργία υπηρεσιών HELPDESK, δηλαδή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για τους ενδιαφερόμενους του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον" (εταιρίες, μηχανικούς, ιδιώτες). Αυτό δείχνει ότι το πρόγραμμα θα επανεκκινηθεί άμεσα με την προσθήκη αυτής της υπηρεσίας.
Συνοπτικά το έργο συνίσταται στην, εκ μέρους του υποψήφιου Αναδόχου, ανάληψη όλων των απαιτούμενων ενεργειών και παροχή υπηρεσιών ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχής διαχείριση των εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων αναφορικά με το πρόγραμμα "Εξοικονόμηση Κατ' Οίκον", και η παροχή στην Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε. ενημερωτικών στατιστικών αναφορών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η ανάδοχος εταιρεία οφείλει να παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη εισερχόμενων κλήσεων HELPDESK εντός 10 εργάσιμων ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.