RESTRUCT  Top Stories!

Δεκ 2020: Ανακαίνιση καταστήματος Sugarfree στη Γλυφάδα

Νοέ 2020: Εργασίες συντήρησης σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη

Οκτ 2020: Ανακαίνιση γραφείου - Διαμόρφωση Ιατρείου στη Θεσ/νίκη

Αυγ 2020: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Εξωτερική θερμομόνωση όψεων διαμερίσματος

Οκτ 2019: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Στεγάνωση & θερμομόνωση δώματος διαμερίσματος

Οκτ 2018: Ολοκλήρωση κατασκευής ανοικτού στίβου με συνθετικό τάπητα (ταρτάν) στο Δημοτ. Στάδιο Σέρβιων

Μαϊ 2018: Διαμόρφωση καταστήματος Sugarfree στο αερ/μιο Μακεδονία SKG

Μαρ 2018: Διαμόρφωση καταστ/τος Sugarfree στο Εμπ. κέντρο MegaOutlet

 Φεβ 2017: Ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον Ι"

Νοε 2016: Αποκατάσταση όψεων & στεγάνωση σε πολ/κία στην Καλαμαριά

Ιουλ 2016: Παγκάκι Σημύδας 2016

Ιουν 2016: Διαμόρφωση Φροντιστηρίου Μ.Ε. ΚΥΚΛΟΣ στη Κ. Τούμπα

Απρ 2016: Αποκατάσταση και βαφή βαγονιού & ράμπας πρόσβασης

Ιαν 2016: Αποκατάσταση μόνωσης & εξωτερικών όψεων Κτιρ. Ηλεκτρονικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Νοε 2015: Αποκατάσταση στατικότητας πλάκας ακαλύπτου

Μάϊ 2015: Ενεργειακή αναβάθμιση με το Ε.Κ.Ο. στα Πεύκα

Ιουλ 2014: Το spot της Restruct στα μεγάλα κανάλια! (OTE sponsored)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιουν 2014: Επίβλεψη (ακόμα πιο) Νέου καταστήματος Η&Μ στο Med. Cosmos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απρ 2014: Επίβλεψη Νέου καταστ/τος Η&Μ Τσιμισκή & Κομνηνών στη Θεσσαλονίκη!

G.I.S. Θεσσαλονίκης: Πολλές παρεχόμενες νέες υπηρεσίες & δυνατότητα καταγγελιών & ελλείψεων απευθείας στις υπηρεσίες του Δήμου!

Καταχώρηση 2014/10/14

Εδώ και περίπου 2 χρόνια έχει ενεργοποιηθεί το Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών (G.I.S.) του Δήμου Θεσσαλονίκης, με εύκολη πρόσβαση μέσα από το επίσημο ιστότοπο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η συγκεκριμένη εφαρμογή άνοιγε χάρτη της πόλης της Θεσσαλονίκης μέσα από την οποία παρουσίαζε πληθώρα πληροφοριών και στοιχείων.

Στα πλαίσια της αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, μέσω του Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών του, το Χαρτογραφικό Portal επανασχεδιάστηκε με σκοπό να προσφέρει νέες και πιο ολοκληρωμένες λειτουργίες, και συμβατότητα με νέα μέσα, όπως ταμπλέτες και κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα στον πολίτη να καταγγείλει τα κακώς κείμενα που εντοπίζει στην πόλη, στέλνοντας άμεσα μήνυμα καταγγελίας ή έλλειψης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.


Link:  Χαρτογραφικό portal Δήμου Θεσσαλονίκης


Παρεχόμενες υποδομές αναδραστικού χάρτη

Το Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών της Διεύθυνσης Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών του Δήμου Θεσσαλονίκης πλέον περιέχει πληροφορίες που αφορούν τον καθένα. Δημοτικές συγκοινωνίες & στάσεις, δημοτικά διαμερίσματα, θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης & parking, stand ποδηλάτων & ποδηλατόδρομοι, οργανισμοί κοινής ωφέλειας, οικοδομικά τετράγωνα, ιδιοκτησίες & πράξεις εφαρμογής, ταχυδρομικοί κωδικοί, τομείς οδοποιίας.

Επιπλέον, περιέχει σημεία ενδιαφέροντος, όπως εφημερεύοντα νοσοκομεία & φαρμακεία, κτίρια και μνημεία από την εφορεία νεοτέρων μνημείων, την εφορεία Βυζαντινών αρχαιοτήτων και την εφορεία Προϊστορικών & Κλασσικών αρχαιοτήτων, γεωδαιτικά σημεία αναφοράς, αστυνομικά τμήματα & πυροσβεστικοί σταθμοί, δημόσιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΕΛΤΑ, ΚΕΠ, δικαστήρια, ασφαλιστικά ταμεία, εφορίες, ΟΤΕ, κτηματολογικά γραφεία), δημόσιοι χώροι (γήπεδα, πάρκα, πλατείες), δημοτικές υπηρεσίες & ιδιοκτησίες (βιβλιοθήκες, κοινωνικές υπηρεσίες, πολιτισμός), διατηρητέα Άνω πόλης, κτίρια εκπαίδευσης (από νηπιαγωγεία μέχρι Πανεπιστήμια), θέσεις φορτοεκφόρτωσης, Ναοί, κέντρα προστασίας ηλικιωμένων, περίπτερα, λαϊκές αγορές, πιάτσες ταξί, ξενοδοχεία, θέατρα & μουσεία, προξενεία, κτίρια υγείας, προσβάσεις σε ΑΜΕΑ, ακόμη και όλα τα αδειοδοτημένα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται σε ένα ιδιαίτερα εύχρηστο διαδραστικό χάρτη της πόλης της Θεσσαλονίκης, με γρήγορες μεγεθύνσεις & σμικρύνσεις του χάρτη και ιδιαίτερη λεπτομέρεια όταν φτάνει κανείς στο μεγαλύτερο στάδιο μεγέθυνσης, όπου ο πολίτης μπορεί να δεί από τα περιγράμματα των πολυκατοικιών μέχρι και την δεντροφύτευση. 





























Δυνατότητα καταγγελίας, ελλείψεων, παρατηρήσεων απευθείας στο Δήμο Θεσσαλονίκης

Από τις πιο ενδιαφέρουσες προσθήκες του αναβαθμισμένου συστήματος αποτελεί η δυνατότητα άμεσης καταγγελίας του πολίτη-δημότη για οτιδήποτε πρόβλημα ή έλλειψη προκύπτει μέσα από την καθημερινη βίωση της πόλης και των προβλημάτων της. Ο τρόπος είναι σαφής, γρήγορος & αποτελεσματικός και προσφέρει το απαραίτητο feedback στις υπηρεσίες του Δήμου για άμεσες ενέργειες. Απαιτεί την υπεύθυνη κοινωνική συμπεριφορά των πολιτών, ανταποδίδοντας όμως άμεσα τα οφέλη της αλληλεπίδρασης στη χρήση του χαρτογραφικού portal του Δήμου.

Επιλέγοντας ένα οποιοδήποτε σημείο του χάρτη, ο πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα καταγγελία στο Δήμο Θεσσαλονίκης που αφορά εγκαταλελειμένα οχήματα & κατάληψη πεζοδρομίου, προβλήματα με κάδους και καλάθια, προβλήματα ανακύκλωσης, αποκομιδής απορριμμάτων & ογκώδη αντικειμένων, προβλήματα ηλεκτροφωτισμού, πρασίνου & δεντροφύτευσης, προβλήματα σε παιδικές χαρές, πάρκα και θέσεις ΑΜΕΑ, προβλήματα σε κολωνάκια, παγκάκια και πεζοδρόμια, κλάδεμα δέντρων, χαλασμένα φανάρια, παράνομη αφισοκόλληση, προβλήματα στο οδόστρωμα και τις διαβάσεις, προβλήματα ηχορύπανσης & κατάληψης δημοσίου χώρου από τραπεζοκαθίσματα, προβλήματα κτιρίων & πολεοδομικές παραβάσεις, προβλήματα σε δημοτικές τουαλέτες & στέγαστρα ΟΑΣΘ, προβλήματα σε φρεάτια αποχέτευσης, προβλήματα σε γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα ή ό,τι άλλο θεωρεί σημαντικό που θα βελτιώσει τη ζωή του και τις λειτουργίες της πόλης (π.χ. τοποθέτηση σωσίβιων κατά μήκος του παραλιακού μετώπου για διάσωση των ανθρώπων που από ατύχημα ή εσκεμμένα βουτάνε στη θάλασσα). 

 

 Δυνατότητα καταγγελιών στο Δήμο Θεσσαλονίκης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link:  Χαρτογραφικό portal Δήμου Θεσσαλονίκης

 

Πηγή:  www.restruct.gr