RESTRUCT  Top Stories!

Δεκ 2020: Ανακαίνιση καταστήματος Sugarfree στη Γλυφάδα

Νοέ 2020: Εργασίες συντήρησης σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη

Οκτ 2020: Ανακαίνιση γραφείου - Διαμόρφωση Ιατρείου στη Θεσ/νίκη

Αυγ 2020: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Εξωτερική θερμομόνωση όψεων διαμερίσματος

Οκτ 2019: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Στεγάνωση & θερμομόνωση δώματος διαμερίσματος

Οκτ 2018: Ολοκλήρωση κατασκευής ανοικτού στίβου με συνθετικό τάπητα (ταρτάν) στο Δημοτ. Στάδιο Σέρβιων

Μαϊ 2018: Διαμόρφωση καταστήματος Sugarfree στο αερ/μιο Μακεδονία SKG

Μαρ 2018: Διαμόρφωση καταστ/τος Sugarfree στο Εμπ. κέντρο MegaOutlet

 Φεβ 2017: Ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον Ι"

Νοε 2016: Αποκατάσταση όψεων & στεγάνωση σε πολ/κία στην Καλαμαριά

Ιουλ 2016: Παγκάκι Σημύδας 2016

Ιουν 2016: Διαμόρφωση Φροντιστηρίου Μ.Ε. ΚΥΚΛΟΣ στη Κ. Τούμπα

Απρ 2016: Αποκατάσταση και βαφή βαγονιού & ράμπας πρόσβασης

Ιαν 2016: Αποκατάσταση μόνωσης & εξωτερικών όψεων Κτιρ. Ηλεκτρονικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Νοε 2015: Αποκατάσταση στατικότητας πλάκας ακαλύπτου

Μάϊ 2015: Ενεργειακή αναβάθμιση με το Ε.Κ.Ο. στα Πεύκα

Ιουλ 2014: Το spot της Restruct στα μεγάλα κανάλια! (OTE sponsored)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιουν 2014: Επίβλεψη (ακόμα πιο) Νέου καταστήματος Η&Μ στο Med. Cosmos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απρ 2014: Επίβλεψη Νέου καταστ/τος Η&Μ Τσιμισκή & Κομνηνών στη Θεσσαλονίκη!

Προσεχώς: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Καταχώρηση 2014/06/15

Το άνοιγμα των ευρεσιτεχνιών της Tesla Motors me σκοπό να διαδοθεί και να εξελιχθεί η τεχνολογία της κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε ο πρωτοπόρος πρόεδρος της εταιρείας Έλον Μασκv σε δελτίο Τύπου με τίτλο “Αll our patent are belong to you”.

 «Χθες υπήρχε ένας τοίχος ευρεσιτεχνιών της Tesla στο λόμπι των κεντρικών μας στο Πάλο Άλτο. Αυτό δεν ισχύει πια. Μετακινήθηκαν, στο πνεύμα του κινήματος open source, για την πρόοδο της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων» αναφέρει ο Μασκ.

Ο ιδρυτής της Tesla Motors και ένας εκ των αρχικών επενδυτών του Paypal και της SpaceX, αναφερόμενος γενικότερα στο θέμα των ευρεσιτεχνιών, υποστηρίζει ότι κάποτε ήταν «καλές», αλλά πολύ συχνά πλέον ο μόνος σκοπός τον οποίο εξυπηρετούν είναι να εμποδίζουν την πρόοδο, να ενισχύουν τις θέσεις τεράστιων εταιρειών και να «κάνουν πλούσιους τους δικηγόρους αντί για τους ίδιους τους εφευρέτες».

«Μετά τη Zip2 (την πρώτη του εταιρεία) όταν διαπίστωσα ότι η απόκτηση μιας πατέντας στην πραγματικότητα σήμαινε ότι αγόραζες χαρτάκι λοταρίας για μία αγωγή, τις απέφευγα όποτε μπορούσα. Ωστόσο, στην Tesla νιώσαμε υποχρεωμένοι να κατοχυρώσουμε ευρεσιτεχνίες λόγω ανησυχιών ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα αντέγραφαν την τεχνολογία μας και μετά θα χρησιμοποιούσαν τις τεράστιες δυνάμεις τους στις κατασκευές, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για να συντρίψουν την Tesla. Κάναμε μεγάλο λάθος. Η ατυχής πραγματικότητα είναι το αντίθετο ακριβώς: τα προγράμματα ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ή τα προγράμματα για οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν καίει υδρογονάνθρακες) των μεγάλων κατασκευαστών είναι μικρά έως ανύπαρκτα, συνιστώντας ένα ποσοστό κάτω του 1% του συνόλου των πωλήσεων οχημάτων τους. Στην καλύτερη περίπτωση, οι μεγάλοι κατασκευαστές παράγουν ηλεκτρικά οχήματα περιορισμένης εμβέλειας σε περιορισμένη έκταση. Κάποιοι δεν παράγουν καν οχήματα μηδενικών εκπομπών».

Όπως υποστηρίζει, από τη στιγμή που η ετήσια παραγωγή νέων οχημάτων ανέρχεται στα 100 εκατ. αυτοκίνητα και στις ασφάλτους παγκοσμίως κυκλοφορούν δύο δισεκατομμύρια, «είναι αδύνατο για την Tesla να φτιάξει ηλεκτρικά οχήματα αρκετά γρήγορα για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κρίσης του διοξειδίου του άνθρακα».

Επίσης, συμπληρώνει, η αγορά είναι τεράστια, και ο ανταγωνισμός δεν είναι η «μικρή ροή ηλεκτρικών οχημάτων που παράγονται, αλλά η τεράστια ροή βενζινοκίνητων οχημάτων που βγαίνουν από τα εργοστάσια του κόσμου κάθε μέρα».

«Πιστεύουμε ότι η Tesla, άλλες εταιρείες που φτιάχνουν ηλεκτρικά οχήματα και όλος ο κόσμος θα επωφελούνταν από μία κοινή, ταχεία εξελισσόμενη τεχνολογική πλατφόρμα».

Κλείνοντας, αναφέρει ότι η ηγετική θέση στην τεχνολογία δεν καθορίζεται από τις ευρεσιτεχνίες – που «η ιστορία έχει δείξει ότι αποτελούν μικρή άμυνα απέναντι σε έναν αποφασισμένο ανταγωνιστή»- αλλά η δυνατότητα μιας εταιρείας να προσελκύει και να εμπνέει τους πιο ταλαντούχους μηχανικούς.

«Πιστεύουμε ότι η εφαρμογή της open source φιλοσοφίας στις πατέντες μας θα ενισχύσει αντί να αποδυναμώσει τη θέση της Tesla» καταλήγει.

«Εάν ανοίξουμε τον δρόμο για τη δημιουργία ελκυστικών ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά μετά τοποθετήσουμε ναρκοπέδια πνευματικής ιδιοκτησίας πίσω μας για να εμποδίσουμε τους άλλους, λειτουργούμε αντίθετα προς αυτόν τον σκοπό. Η Tesla δεν θα προβεί σε αγωγές σχετικά με πατέντες εναντίον οποιουδήποτε, καλή τη πίστει, θέλει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία μας» τονίζει.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, η εταιρεία πούλησε 22.500 Model S μέσα στο 2013. Αυτή τη στιγμή το Model S είναι το μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά ως πραγματικός «αντικαταστάτης» ενός βενζινοκίνητου στις ΗΠΑλόγω της μεγάλης του εμβέλειας και του δικτύου 96 σταθμών επαναφόρτισης στη χώρα. Όπως εκτιμάται σε δημοσίευμα του Wired, εάν άλλες εταιρείες υιοθετήσουν κάποιες από τις τεχνολογίες της Tesla για να εξελίξουν τα δικά τους ηλεκτροκίνητα οχήματα, η εταιρεία θα επωφεληθεί, καθώς χρειάζεται την ευρεία εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 

 Πηγή: www.econews.gr

www.teslamotors.com